facebook

Wyszukaj na stronie

Regulamin współpracy

Regulamin współpracy dotyczący warunków publikacji na portalu MediacjePL.pl

Stronami Niniejszego Regulamin są:
Wydawca Portalu MediacjePL.pl (Wydawca)
i
Raklamodawca/Zleceniodawca

 

I Reklama

1. Zlecenie reklamowe musi zostać złożone każdorazowo z zachowaniem formy pisemnej.

2. Reklamodawca może zamówić przygotowanie reklamy przez Wydawcę.

 

3. Wydawca obciąży Reklamodawcę opłatą za przygotowanie reklamy według obowiązującego cennika Wydawnictwa. Wszelkie zmiany do treści przygotowanej reklamy powinny być przesyłane na piśmie.

 

4. Materiały graficzne do reklamy przeznaczone do zamieszczenia na portalu Mediacje PL powinny być dostarczone drogą elektroniczną w postaci: png, jpg, flash.

5. Wydawca ma prawo odmowy przyjęcia reklamy o wymiarach niedostosowanych do oficjalnych formatów reklamy zamieszczanej na portalu.

 

6. Prawa autorskie dotyczące gotowych reklam przekazanych do emisji przez Reklamodawcę pozostają własnością Reklamodawcy. Prawa autorskie dotyczące reklam przygotowanych na zlecenie przez Wydawcę pozostają własnością Wydawcy, o ile strony nie ustalą inaczej. W przypadku reklam przygotowanych przez Wydawcę, co do których posiada on pełne prawa autorskie, Wydawca nie przekaże Reklamodawcy plików źródłowych z materiałem reklamowym, a jedynie pliki podglądowe.

7. Aktualne ceny za zamieszczenie reklamy są określone i wynikają z obowiązującego cennika.

8. Po zakończeniu emisji reklamy Wydawca wystawi fakturę z terminem płatności 7 dni roboczych od daty wystawienia faktury. Po przekroczeniu wyznaczonego terminu płatności Wydawca ma prawo do naliczania ustawowych odsetek. Nowy Klient jest zobowiązany dokonać przedpłaty na podstawie faktury pro-forma. Jeżeli Reklamodawca wyrazi pisemną zgodę faktura zostanie wysłana do niego drogą elektroniczną.

 

II Prezentacja firmy (podmiotu), artykuł sponsorowany, ogłoszenie o szkoleniu i konferencji, reklama (zamówienia pakietowe)

9. Zlecenie musi zostać złożone każdorazowo pisemnie.

10. Aktualne ceny za zamieszczenie artykułu sponsorowanego, ogłoszenia o szkoleniu i konferencji, reklamy oraz prezentacji firm są określone i wynikają z obowiązującego cennika (pakietu).

11. Artykuł sponsorowany, ogłoszenie o szkoleniu i konferencji, reklama oraz prezentacja firm zostanie zamieszczona na portalu Mediacje PL w uzgodnionym przez obie strony terminie. W celu wpłaty należnej kwoty Wydawca wystawi fakturę pro-forma. Jeżeli Reklamodawca wyrazi pisemną zgodę faktura zostanie wysłana do niego drogą elektroniczną.

12. Faktura za zamieszczenie na portalu Mediacje PL artykułu sponsorowanego, ogłoszenia o szkoleniu i konferencji, reklamy oraz prezentacji firm (pakietu) zostanie wystawiona przez Wydawnictwo w ciągu 7 dni od daty publikacji pierwszej usługi. Jeżeli Reklamodawca wyrazi pisemną zgodę faktura zostanie wysłana do niego drogą elektroniczną.

 

III Warunki ogólne

13. W przypadku doręczenia materiałów z opóźnieniem lub w przypadku, kiedy doręczony materiał nie spełnia wymogów technicznych i ustaleń Wydawca zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w uzgodnionym wcześniej planie emisji.

 

14. Jeżeli z przyczyn obiektywnych zlecenie nie zostało w pełni zrealizowane w zamówionym okresie czasu, odpowiednio wydłużany jest czas jej realizacji.

 

15. W przypadku zniekształcenia reklamy/artykułu sponsorowanego/ prezentacji firm/ogłoszenia o szkoleniu lub konferencji/ podczas emisji lub innych błędów wynikających z winy Wydawcy, Zleceniodawcy przysługuje prawo do rekompensaty. Reklamacja musi być zgłoszona pisemnie. Na podstawie pisma reklamacyjnego, Wydawca uzgodni każdorazowo z Zleceniodawcą jej formę i wartość.

 

16. Reklamacja powinna być zgłoszona na piśmie nie później niż w ciągu jednego dnia od daty emisji form reklamy wymienionych w pkt. 15

17. Zleceniodawca zapewnia, że materiał reklamowy wymieniony w pkt. 15 nie narusza praw osób trzecich, a Wydawca jest uprawniony do jego wykorzystania.

18. Wydawca ma prawo odmowy zamieszczenia materiałów reklamowych w przypadku gdy narusza zasady dobra publicznego, narusza przepisy polskiego prawa,  kiedy reklama zawiera nieprawdziwe informacje bądź gdy jest niezgodna z polityką programową Wydawnictwa. W takim przypadku Zleceniodawca może dostarczyć inną reklamę lub zrezygnować z kampanii bez żadnych skutków finansowych i prawnych.

19. Wydawca nie odpowiada za skutki zamieszczenia form reklamy wymienionych w pkt 15 dostarczonej lub zaakceptowanej przez Zleceniodawcę.

 

Znajdź mediatora

Mediacje PL

Zapraszamy na mediacje w sprawach gospodarczych.   Kontakt: biuro@mediacjepl.pl lub karolina.blauciak@gmail.com tel.: 606 373 378   Mediacje przeprowadzamy w całej…